Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Audi RS4 Avant 2012

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/02/15/audi-rs4-avant-2012/

Μετά την χθεσινή διαρροή, η Audi ανακοίνωσε και επίσημα το νέο RS4 Avant το οποίο θα παρουσιαστεί στις αρχές Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης. Η τρίτη γενιά της γρήγορης Avant έκδοσης του A4, μηχανικά φορά τον ατμοσφαιρικό 4.2-λίτρων (4.163 κ.εκ) FSI κινητήρα απόδοσης 450 ίππων στις 8.250 σ.α.λ με 430 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 4.000 έως τις 6.000 σ.α.λ, τον ίδιο που φορά και το RS5. Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic το οποίο στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Quattro. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.7 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 280 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 11 λίτρα/100 χλμ και διαθέτει και σύστημα Launch Control για καλύτερες εκκινήσεις.
Φορά crown-gear κεντρικό διαφορικό, το οποίο λειτουργεί παράλληλα με το σύστημα torque vectoring system. Έχει κατανομή 40:60 μπροστά πίσω, το οποίο μπορεί να κλειδώσει την κίνηση μέχρι 70% στους μπροστά τροχούς ή μέχρι 85% στους πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες. Το ESP έχει επαναπρογραματιστεί και μπορεί απενεργοποιηθεί πλήρως, ενώ νέο είναι το σύστημα φρένων το οποίο αποτελείται από αεριζόμενα δισκόφρενα 365 mm μπροστά με 8-πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες όπου αφαιρούν 3 κιλά από το αναρτώμενο βάρος (υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης carbon φρένων στον έξτρα εξοπλισμό, διαστάσεων 380 mm στον μπροστά άξονα) και το σύστημα διεύθυνσης servotronic (στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα dynamic steering και dynamic damping).
Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα Audi drive select driving dynamics το οποίο διαθέτει 3 ρυθμίσεις (Comfort, Auto και dynamic) το οποίο ρυθμίζει τα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης, του αυτόματου κιβωτίου S-Tronic, την απόκριση του γκαζιού και τον ήχο της εξάτμισης.

Πολλά στοιχεία της μπροστά ανάρτησης 5 συνδέσμων αλλά και της πίσω ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ενώ το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ένα νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα με άμεση αναλογία διεύθυνσης ώστε να μεταφέρει στον οδηγό μια εξαιρετικά ακριβής αίσθηση του δρόμου. Φορά αναρτήσεις χαμηλότερες κατά 20 mm σε σχέση με το A4 Avant και πατά πάνω σε 19″ σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 265/35. Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχουν και 20″ με ελαστικά διαστάσεων 265/30.
Από στιλιστικής πλευράς φορά ένα νέο επιθετικό bodykit με εξάγωνη κυψελοειδή γρίλια με αλουμινένιο ματ πλαίσιο και νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα. Πίσω διαθέτει αεροτομή, νέο προφυλακτήρα καθώς και δύο μεγάλες απολήξεις των εξατμίσεων. Επίσης η Audi τοποθέτησε LED φωτιστικά σώματα μπροστά – πίσω καθώς και αρκετά ματ αλουμινένια και ανθρακί διακοσμητικά. Είναι κατά 20 mm μακρύτερο, 24 mm φαρδύτερο και 20 mm χαμηλότερο από το απλό A4 Avant και θα είναι διαθέσιμο σε 8 εξωτερικά χρώματα.

Στο εσωτερικό του κυριαρχεί το μαύρο και ξεχωρίζουν τα σπορ δερμάτινα/alcantara θερμαινόμενα καθίσματα (υπάρχουν διαθέσιμα και σε μαύρο ή γκρι Nappa δέρμα), το κοφτό τιμόνι, τα carbon, αλουμινένια και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά καθώς και τα αλουμινένια πεντάλ. Επίσης στην κεντρική έγχρωμη οθόνη του καντράν, υπάρχει ένα RS Menu το οποίο προβάλει την θερμοκρασία λαδιού ενώ διαθέτει χρονόμετρο.
κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της Audi στο Györ της Ουγγαρίας και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο του 2012 με αρχική τιμή €76.600 στη Γερμανία.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου