Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Έκθεση Γενεύης 2013: Hamann BMW M6 Mirr6r

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2013/03/07/geneva-2013-hamann-bmw-m6-mirr6r/ ελευταίο δημιούργημα του οίκου Hamann στη Γενεύη είναι η BMW M6 Mirr6r, μια βελτιωμένη M6 Coupe. Φορά νέο bodykit me carbon καπό, διαχύτη αεροτομή, νέους προφυλακτήρες και έχει ντυθεί από χρωμιομένο αυτοκόλλητο βινυλίου. Φορά ζάντες 21″ με ελαστικά Vredestein Ultrac Vorti R διαστάσεων 265/30 μπροστά και 305/25 πίσω. Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 35 mm και στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί alcantara επενδύσεις, αλουμινένια πεντάλς και φωτιζόμενα χρωμιομένα διακοσμητικά. Ο οίκος έχει στο περίπτερο του και μια τσόπερ μηχανή λες και είναι βγαλμένη από το μέλλον.

Έκθεση Γενεύης 2013: Volkswagen Golf VII by ABT Διάβασε το π Έκθεση Γενεύης 2013: Volkswagen Golf VII by ABT

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2013/03/07/geneva-2013-volkswagen-golf-vii-by-abt/ H ABT στη Γενεύη παρουσιάζει και τη πρότασή του για το νέο Volkswagen Golf 7. Οι Γερμανοί έχουν ετοιμάσει μπροστά και πλαϊνά spoiler, αεροτομή, διαχύτη και τοποθέτησαν και ζάντες 19″ με ελαστικά διαστάσεων 225/35. Μέχρι στιγμής έχουν ετοιμάσει πρόγραμμα για τον 1.4 TSI που τον κάνει να αποδίδει 160 άλογα (122 εργοστασιακή τμή) και για το 2.0 TDI ο οποίος αποδίδει 170 άλογα (150 εργοστασιακή τιμή).

Έκθεση Γενεύης 2013: Lexus LF-LC Blue Concept

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2013/03/07/geneva-2013-lexus-lf-lc-blue-concept/ Και το μπλε Lexus LF-LC Concept βρίσκεται στην Γενεύη. Το υβριδικό πρωτότυπο πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση του Detroit στις αρχές του 2012 και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα περάσει στη παραγωγή το 2015, με κόστος μεταξύ $100.000 με $130.000. Πρόκειται για ένα φουτουριστικό 2+2 υβριδικό sport coupe αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή. Το πρωτότυπο έχει σχεδιαστεί από το Calty studio Newport Beach της California και μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουνε τα Lexus στο μέλλον. Το μπλε χρώμα Opal Blue, προέρχεται από το φυσικό χρώμα των Αυστραλέζικων πολύτιμων λίθων. Μηχανικά εκτός του είναι υβριδικό, η Lexus δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο για το τι βρίσκεται κάτω από το καπό του. Το αυτοκίνητο παραγωγής πιθανότατα θα φορά έναν υβριδικό V8 5.0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 507 ίππων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Στο εσωτερικό υπάρχουν ξύλινες, αλουμινένιες και δερμάτινες/Alcantara επενδύσεις. Υπάρχουν δύο LCD οθόνες αφής 12.3″ μέσω των οποίων ρυθμίζονται ο κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης και το ηχοσύστημα. Επίσης υπάρχει ένα pop-up πληκτρολόγιο αφής για να βοηθήσει τον επιβάτη να πληκτρολογεί με μεγαλύτερη άνεση μεγάλα κείμενα. Αφής είναι επίσης και τα κουμπιά που ελέγχουν τα παράθυρα και τους καθρέπτες. Η Lexus δηλώνει ότι πολλά σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτότυπου θα περάσουν στα μοντέλα παραγωγής της μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.