Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Audi RS5 και σε cabrio στο μέλλον, διέρρευσαν τα σκίτσα του

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/22/audi-rs5-cabrio-hits-the-patent-office/

H Audi φαίνεται ότι θα μας παρουσιάσει σύντομα την ανοικτή έκδοση του RS5 αφού έχει καταθέσει τα σκίτσα του στο γραφείο ευρεσιτεχνίας. Το μοντέλο θα βασίζεται στην facelift έκδοση του RS5 που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη Φρανκφούρτη και μηχανικά αναμένεται να φορά τον ίδιο V8 4.2-λίτρων κινητήρα FSI απόδοσης 450 ίππων με 430 Nm ροπής. Θα συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic και θα δίνει στο αυτοκίνητο την δυνατότητα να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Mercedes ML63 AMG Carbon by Kicherer

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/22/mercedes-ml63-amg-carbon-by-kicherer/

Ο οίκος Kicherer αποκάλυψε το νέο πακέτο που ετοίμασε για την Mercedes ML63 AMG. Το ονόμασε Carbon Series και το αυτοκίνητο είναι επενδυμένο με carbon αυτοκόλλητο βινηλίου, πατά πάνω σε 23″ ζάντες ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι Alcantara επενδύσεις. Μηχανικά ο V8 6.3-λίτρων χάρη στην επαναπρογραμματισμό της ECU και της σπορ εξάτμισης αποδίδει 540 άλογα με 640 Nm ροπής.



Επιβεβαιώθηκε η παραγωγή της BMW X4

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/22/bmw-x4-confirmed-for-production/

ε πρόσφατη συνέντευξη του, ο CEO της BMW, Norbert Reithofer, στο Auto Motor und Sport, επιβεβαίωσε ότι θα κατασκευάσουν το X4. Πολλές λεπτομέρειες δεν έδωσε αλλά οι φήμες θέλουν το αυτοκίνητο να έχει μήκος 4.65 μέτρα και μηχανικά θα διαθέτει μια γκάμα τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, παρόμοιων με αυτούς της νέας X3, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 3 κιβωτίων (6τάχυτο μηχανικό, 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη αλλά και με το νέο 8-τάχυτο Steptronic). Φυσικά θα υπάρξει και Μ έκδοση η οποία θα διαθέτει twin turbo κινητήρα. Ο Reithofer δεν είπε λέξη για το πότε να το περιμένουμε αλλά παλαιότερα υπήρχε η φήμη ότι θα κυκλοφορήσει το 2014.

Η νέα 911 γυρίζει 13 δευτ. πιο γρήγορα απο τη παλιά στο Nurburgring, κάνει ίδιο χρόνο με τη 911 (997) GT3

Πηγή:http://www.google.com/reader/view/#stream/feed%2Fhttp%3A%2F%2Fwww.autoblog.gr%2Ffeed%2F

Όπως όλοι γνωρίζουμε η νέα Porsche 911 Carrera S είναι προ των πυλών να πατήσει τους δρόμους. Τα χαρακτηριστικά της αρκετά εντυπωσιακά, που διασφαλίζουν εκρηκτικές επιδόσεις αλλά και κορυφαία οδηγική συμπεριφορά. Και ποιο είναι το καταλληλότερο μέρος για να αποδείξει τα προανεφερόμενα;

Η “πράσινη κόλαση” ή κατά κόσμο Nurburgring Nordschleife. Η Porsche λοιπόν έστειλε μια 911 του 2012, η οποία έγραψε χρόνο 7min και 40δευτ. Χρόνος αρκετά εντυπωσιακός από μόνος του αλλά ακόμα περισσότερο αν τον συγκρίνεις με τον αντίστοιχο του προηγούμενου μοντέλου, ο οποίος ήταν ταχύτερος κατά 13 δευτ. και “έπιασε” το χρόνο της 911 (997) GT3. Το μόνο που περιμένουμε τώρα είναι να δούμε τι χρόνους θα “γράψουν” οι νέες GT3 αλλά και GT2. Εδώ θα είμαστε για να το συζητήσουμε.





Ο CEO της Honda επιβεβαίωσε τον ερχομό του νέου NSX

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/21/honda-confirms-new-nsx/

Ήταν τον περασμένο Απρίλιο, όταν ο CEO της Honda, Takanobu Ito, είχε επιβεβαιώσει ότι η εταιρία του εργάζεται πάνω στον αντικαταστάτη του NSX το οποίο είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα είναι υβριδικό. Ο Ito μίλησε στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, όπου επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά τον ερχομό του νέου NSX.

Πολλές λεπτομέρειες δεν έδωσε εκτός του ότι το νέο μοντέλο θα είναι αρκετά διαφορετικό από το παλιό NSX. Το νέο μοντέλο θα επικεντρωθεί στην αναλογία κιλών ανά ίππο και έτσι θα διαθέτει σασί από αλουμίνιο. Αρχικά το αυτοκίνητο ήταν να παρουσιαστεί μέσα στο 2010, αλλά λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, το σχέδιο μπήκε στο συρτάρι το 2008, από τον Takeo Fukui, τον τότε CEO της εταιρίας. H κωδική ονομασία που του είχε τότε δοθεί ήταν HSV ενώ η Honda σχεδίαζε και παρουσίασε εκείνη την χρονιά την αγωνιστική έκδοση του για το Super GT series.

Audi RS3 by Sportec

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/21/audi-rs3-by-sportec/

Η ελβετική Sportec παρουσίασε τις βελτιωτικές της αναβαθμίσεις για το Audi RS3. Αντί να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο πακέτο, προσφέρει στον ενδιαφερόμενο αγοραστή να επιλέξει από μια σειρά διάφορων μερών, που κυμαίνονται από μια εκ νέου χαρτογραφημένη ECU μέχρι τις ζάντες. Το νέο πρόγραμμα της Sportec αναβαθμίζει κατά 60 επιπλέον ίππους τον ήδη ισχυρό 2.5 TFSI του RS3 είναι αποδίδοντας συνολικά 400 ίππους.

Ο εγκέφαλος μπορεί στη συνέχεια να συνδυαστεί με μια σπορ εξάτμιση από τον καταλύτη και πίσω, ένα σπορ φίλτρο αέρα και ένα βελτιωτικό κιτ για το σύστημα τετρακίνησης Haldex. Έπειτα στο σύστημα ανάρτησης, υπάρχει μια επιλογή από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο σπορ σύστημα ή απλά μόνο ελατήρια χαμηλώματος, που και στις 2 περιπτώσεις “ρίχνουν” το αυτοκίνητο κατά 25mm. Τέλος είναι οι ζάντες που προσφέρονται σε διαστάσεις 18 και 19 ιντσών.