Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Mini Coupe, νέο μοντέλο

Πηγή:http://www.i-live.gr/th-mini-coupe/

Το νέο Mini είναι εκρηκτικό, και το δείχνει σε κάθε περίπτωση και από κάθε οπτική του γωνία, ενώ σαν να μην ήταν αρκετά τα κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά των υπολοίπων εκδόσεων, η εταιρία ανακοίνωσε πως το συγκεκριμένο μοντέλο έχει την πιο «καυτή» οδική συμπεριφορά σε σχέση με ότι έχει κατασκευάσει έως σήμερα!

Η βασική έκδοση βενζίνης είναι η Cooper Coupé, με το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 1,6 λίτρων. Η απόδοση κυμαίνεται στους 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 160 Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9.0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 204 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι τα 5,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι τα 127 γρ./χιλιόμετρο.

Η έκδοση Cooper S Coupé χρησιμοποιεί κινητήρα 1,6 λίτρων που με υπερτροφοδότηση αποδίδει 184 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 230 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 136 γρ./χιλιόμετρο.

Για τα πολύ… ανήσυχα πνεύματα, η ταχύτερη έκδοση είναι η John Cooper Works Coupé, με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων να αγγίζει τους 211 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 260 Nm ροπής στις 1.850 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 6,4 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 240 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τους ρύπους CO2 να είναι τα 165 γρ./χιλιόμετρο.

Η μοναδική έκδοση πετρελαίου ονομάζεται Cooper SD Coupé, και χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο σύνολο με άμεσο ψεκασμό στα 1.995 κ.εκ.. Εδώ η απόδοση φτάνει τους 143 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και τα 305 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 216 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα μόλις 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι τα 114 γρ./χιλιόμετρο.

Mercedes-Benz Concept A-Class

Πηγή:http://www.google.com/reader/view/#stream/feed%2Fhttp%3A%2F%2Fwww.autoblog.gr%2Ffeed%2F

Την Mercedes Concept A-class την πρωτοείδαμε στην έκθεση της Σανγκάη τον περασμένο Απρίλιο και η Mercedes Benz δεν μπορούσε να μην την παρουσιάσει και επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το πρωτότυπο που θα βασιστεί πάνω της η νέα A-Class, αντικατοπτρίζει τον τρόπο που οι Γερμανοί ατενίζουν το μέλλον και σίγουρα το μέλλον είναι πανέμορφο. Κοιτώντας την δεν μπορείς παρά να αναρωτηθεί αν οι Γερμανοί σχεδιαστές έχουν στερέψει από ιδέες, αφού οι επιρροές από Ιταλία και Ισπανία είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, χωρίς όμως να αφαιρούν από την συνολική ομορφιά του μοντέλου.

Από τη τεράστια πανοραμική οροφή διακρίνεται το υπέροχο φουτουριστικό εσωτερικό που είναι εμπνευσμένο από το F-15. Όμως πέρα από την αισθητική, σίγουρα θα αναρωτιέσαι τι κρύβεται κάτω από το καπό, και σίγουρα δε περιμένεις τίποτα λιγότερα από έναν BlueEFFICIENCY δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο τετρακίλυνδρο σύνολο που αποδίδει 207 καθαρόαιμα άτια. Το νέο concept εξοπλίζεται με LED φωτιστικά σώματα και radar προειδοποίησης πρόσκρουσης.



BMW i8

Πηγή:http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=13467

H γερμανική εταιρεία παρουσιάζει επίσημα στη Φρανκφούρτη τη νέα γενιά «καθαρών» μοντέλων της, με το όνομα «i». Ένα από τα δύο πρώτα δείγματα γραφής είναι και το σπορ «i8».

Επιδίωξη των Βαυαρών με τη νέα οικογένεια «i» είναι η καθιέρωση μιας νέας και αυτόνομης σε σχέση με την BMW υπο-μάρκας, η οποία θα εντάσσει στους κόλπους της αμιγώς οικολογικά μοντέλα (δηλ. ηλεκτρικά plug-in και υβριδικά). Τα εν λόγω οχήματα, μάλιστα, ενσωματώνουν κορυφαία επίπεδα τεχνολογίας, τόσο σε ότι αφορά στην κατασκευή και δομή του αμαξώματος, όσο και σε σχέση με τις μονάδες που τους παρέχουν την κίνηση.
Αυτό ακριβώς περιγράφει με ιδιαίτερα περιεκτικό τρόπο και η ονομασία LifeDrive που θα τα χαρακτηρίζει, με το πρώτο συνθετικό (βλ. Life) να αντιστοιχεί αφενός στο αλουμενένιο πλαίσιο στο οποίο θα εδράζεται η κινητήρια μονάδα των οχημάτων, αφετέρου στον επίσης προηγμένο «κλωβό» των επιβατών, ο οποίος θα είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, με στόχο τον περιορισμό του συνολικού βάρους.
Όσο για το δεύτερο συνθετικό (βλ. Drive), οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας αναφέρουν χαρακτηριστικά πως σε αυτόν θα αντιστοιχούν οι εξελιγμένοι συσσωρευτές ενέργειας (μπαταρίες) ιόντων λιθίου των οχημάτων.
Το «i8» ένα εντυπωσιακό σπορ όχημα, το οποίο αντλεί την έμπνευσή του από το πρωτότυπο Vision EfficientDynamics που παρουσιάστηκε το 2009 και κινείται από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων. Η μέγιστη ισχύς του ανέρχεται στους 220 ίππους με 30,6 χλγμ. ροπής και επιταχύνει από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.
Και τα δύο αυτά νέα οχήματα, όπως επίσημα ανακοίνωσαν οι ιθύνοντες της εταιρείας, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της BMW στην πόλη της Λειψίας. Η συνολική επένδυση για την πραγματοποίηση του όλου εγχειρήματος ανέρχεται στο ποσό των 400 εκ. ευρώ.


NΕΟ Toyota Aygo 1.0



Aπό την πρώτη φορά που κυκλοφόρησε το 2005, το Toyota Aygo αποτελεί εγνωσμένη αξία - όπως εξάλλου και τα «τρίδυμα» αδέρφια του, Citroen C1 και Peugeot 107. Είναι ένα πρακτικό, οικονομικό και φθηνό, τόσο στην αγορά όσο και στη συντήρηση, μίνι αυτοκίνητο πόλης. Oταν έφτασε ο καιρός της ανανέωσής του, οι μηχανικοί της κοινοπραξίας TPCA (Toyota Peugeot Citroen Automobile) δεν είχαν κανένα λόγο να αλλάξουν κάτι ουσιαστικό επάνω του. Το μόνο που ήθελαν να αλλάξουν, και αυτό ελάχιστα, ήταν η εξωτερική του εμφάνιση, ώστε να το ανανεώσουν και να το ρίξουν πιο φρέσκο στο ολοένα και πιο απαιτητικό πεδίο μάχης της μίνι κατηγορίας.
Aϊ γκόου, γιου γκόου, χι γκόουζ...
Και αυτό έκαναν. Οι μοναδικές αισθητικές αλλαγές στο νέο Aygo περιορίζονται στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα -όπου προστέθηκαν δύο οβάλ εισαγωγές αέρα και αντίστοιχα άλλαξε το μέγεθος και το σχήμα του κεντρικού αεραγωγού- και στο πίσω μέρος, όπου τονίστηκαν οι δακτύλιοι στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων. Οι μοναδικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη αφορούν κάποιες μικροεπεμβάσεις στη διαχείριση του κινητήρα, οι οποίες, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, μείωσαν τη μέση εργαστηριακή κατανάλωση από τα 4,6 στα 4,5 λίτρα/100 χλμ. Οπως γίνεται κατανοητό, οι συγκεκριμένες αλλαγές είναι τόσο αμελητέες, που δύσκολα γίνονται αντιληπτές στο δρόμο. Ωστόσο, αυτό που μπορέσαμε να διαπιστώσουμε για μία ακόμη φορά ήταν ο φιλικός χαρακτήρας του Aygo, καθώς όλα τα υπόλοιπα γνωρίσματα του αυτοκινήτου παρέμειναν ως είχαν. Ο τρικύλινδρος χιλιάρης των 68 ίππων εξακολουθεί να κινεί σβέλτα, ήσυχα και πολιτισμένα το ελαφρύ αμάξωμα.
Το πεντάρι κιβώτιο έχει απροβλημάτιστη λειτουργία, ενώ το άμεσο τιμόνι και η μικρή διάμετρος στροφής (9,4 μέτρα) χαρίζουν ευελιξία μέσα στην πόλη. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά και, δεδομένου του χαμηλού βάρους, ακινητοποιούν το αυτοκίνητο γρήγορα και με ασφάλεια. Η οδική συμπεριφορά παραμένει φιλική και ευχάριστη, παρά τις μικρές διαστάσεις, ενώ η άνεση βρίσκεται σε καλά για την κατηγορία επίπεδα. Σε ικανοποιητικά για την κατηγορία επίπεδα κυμαίνεται η ποιότητα κατασκευής και οι χώροι για τους επιβάτες, αν και δεν ισχύει το ίδιο για τις αποσκευές, οι οποίες θα νιώσουν στριμωγμένες στα μόλις 139 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ. Αν θέλαμε να βρούμε ένα ψεγάδι, αυτό θα ήταν ο διάκοσμος, ο οποίος συνεχίζει να δείχνει σπαρτιάτικος, κάτι βέβαια που δικαιολογείται και από το χαμηλό κόστος αγοράς του αυτοκινήτου (π.χ. εξακολουθεί να μην υπάρχει διακόπτης για το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού στην πλευρά του οδηγού). Με λίγα λόγια, μπορεί οι αλλαγές στο νέο Aygo να ήταν ελάχιστες, πιστεύουμε όμως ότι θα είναι αρκετές ώστε να του εξασφαλίσουν τη μακροημέρευση και ευζωία που απολαμβάνει μέχρι τώρα. Οχι ότι χρειαζόταν δηλαδή κάτι περισσότερο για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του...

Υπέρ: Πρακτικότητα, Οικονομία, Οδική συμπεριφορά, Χώροι για επιβάτες
Κατά: Διάκοσμος
Ο ανταγωνισμός
Chevrolet Spark 1.0, από 8.980 ευρώ
Citroen C1 5d, από 9.670 ευρώ
Daihatsu Cuore, από 10.490 ευρώ
Fiat Panda 1.2, από 10.170 ευρώ
Hyundai i10, από 9.720 ευρώ
Kia Picanto 1.1, από 10.300 ευρώ
Nissan Pixo, από 8.690 ευρώ
Peugeot 107 5d, από 9.800 ευρώ
Suzuki Alto, από 8.670 ευρώ

H ταυτότητα του αυτοκινήτου - Έκδοση δοκιμής:
Toyota Aygo 1.0
Τιμή: από 8.210 ευρώ
0-100 χλμ./ώρα*: 14,2΄΄
Τελική ταχύτητα*: 157 χλμ./ώρα
Εγγύηση μηχανικών μερών: 6 χρόνια
Εγγύηση σκουριάς: 12 χρόνια
Εγγύηση χρώματος: 3 χρόνια
Οδική βοήθεια: 3 χρόνια

* τιμές κατασκευαστή

περισσότερα για το νεο Aygo 1.0 http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=9940 και http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38959.asp 


 



Το καινούργιο Focus ST

Πηγή:http://www.newsbeast.gr/car/arthro/228596/to-kainourgio-focus-st/

Το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο επιδόσεων της εταιρίας
Η αναμονή για όλους τους λάτρεις του Focus ST έλαβε τέλος, καθώς η Ford το παρουσίασε επίσημα στη Φρανκφούρτη. Η έκπληξη ήρθε από το λανσάρισμά του για πρώτη φορά και σε station wagon αμάξωμα.

Το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο επιδόσεων της Ford, το νέο πεντάθυρο Focus ST παραγωγής έκανε ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη. Θα λανσαριστεί σε όλο τον κόσμο το 2012 και θα πωλείται σε πάνω από 40 αγορές. Δίπλα του βρισκόταν ένα αποκλειστικά Ευρωπαϊκό ST Wagon. Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον 2λιτρο EcoBoost 4κλύλινδρο κινητήρα των 250 ίππων και 360 Nm ροπής, ο οποίος προσδίδει στο νέο ST χαμηλότερη κατανάλωση κατά 2Παγκόσμιο μοντέλο επιδόσεων

Το Focus ST είναι τα πρώτο πραγματικό παγκόσμιο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Ford, βασισμένο στην κληρονομιά των προηγούμενων Focus ST στην Ευρώπη. Με κύριο χαρακτηριστικό την καινοτόμο σχεδίαση και τεχνολογία, το νέο Focus ST θα είναι ισχυρότερο και αποδοτικότερο από το παρελθόν.

Ο Jost Capito, διευθυντής του τμήματος Global Performance Vehicles, δηλωσε: «Είναι το πρώτο μοντέλο επιδόσεων που βασίζεται στα σχεδιαστικά και τεχνολογικά ατού ενός νέου παγκόσμιου αυτοκινήτου παραγωγής μας. Είναι ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο για οδηγούς με σπορ φιλοδοξίες και δε θα τους απογοητεύσει».Δυναμική μορφή

Όπως όλα τα μελλοντικά μοντέλα ST, το νέο Focus ST έχει βασικά στοιχεία του σπορ «DNA»: επιθετικούς εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πίσω αεροτομή και πλαϊνές ποδιές, καθώς και μία μοναδική απόχρωση-ταυτότητα (Tangerine Scream). Ένα σετ ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών συνεχίζουν το αναγνωρισμένο στιλ του Focus ST, αλλά με κάποιες μικρές αισθητικές αλλαγές για το 2012. Συνδυάζονται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων 235/40R18 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Η κεντρική απόληξη εξαγωγής έχει εντυπωσιακή σχεδίαση, επηρεασμένη από το αποκλειστικό, εξαγωνικό πλέγμα του εμπρός προφυλακτήρα.Ο άμεσος ψεκασμός υψηλής πίεσης, ο υπερσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας και το Twin-independent Variable Cam Timing (Ti-VCT), συντελούν στη δημιουργία ενός προηγμένου συστήματος καύσης που φέρνει νέα επίπεδα επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου στους βενζινοκινητήρες της Ford. Η ομάδα του Global Performance Vehicles χρησιμοποίησε αυτή την τεχνολογία και δημιούργησε μία ισχυρή έκδοση 250 ίππων του κινητήρα 2,0 Ford EcoBoost για το Focus ST. Ανασχεδιασμένα συστήματα εξαγωγής και εισαγωγής, με μοναδική χαρτογράφηση κινητήρα, προσφέρουν τον ιδανικό συνδυασμό ισχύος και απόκρισης. Ο κινητήρας παράγει ισχυρή ροπή σε μία ευρεία, επίπεδη καμπύλη ροπής που κορυφώνεται στα 360Nm και συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με ειδική κλιμάκωση για να παράγει τη μέγιστη επιτάχυνση σε κάθε αλλαγή σχέσης. Ειδική φροντίδα δόθηκε στον ήχο του μοτέρ, ο οποίος είναι εκ νέου μεθυστικός.Στο Focus ST έχει τοποθετηθεί κρεμαγιέρα με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, προκειμένου να αυξάνεται η ευελιξία και προσαρμοστικότητα του οχήματος σε όλες τις συνθήκες. Το Electronic Power Assisted Steering (EPAS) του Focus ST είναι βελτιωμένο με το σύστημα Torque Steer Compensation (TSC), το οποίο ανιχνεύει τη ροπή διεύθυνσης που μπορεί να δημιουργήσουν συνθήκες διαφορετικής πρόσφυσης. Περαιτέρω βελτιώσεις έγιναν στο ESP, το οποίο προσφέρει τρία προγράμματα. Το Αναβαθμισμένο Σύστημα Torque Vectoring Control του ST φέρει επιπλέον λειτουργία Ελέγχου Υποστροφής Cornering Under Steer Control (CUSC). Αναβαθμισμένα αμορτισέρ και ελατήρια χαμηλώνουν το πλαίσιο του ST κατά 10 χλστ. Η πίσω ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με νέα ακροαξόνια και μία νέας σχεδίασης αντιστρεπτική δοκό. Η πίσω ανάρτηση των πεντάθυρων και wagon εκδόσεων του Focus ST διαφέρουν ελαφρώς, με το 2ο να φέρει αμορτισέρ τοποθετημένα υπό κλίση – όπως στο βασικό μοντέλο – για διατήρηση της βέλτιστης χωρητικότητας στο χώρο αποσκευών.
Οι λεπτομέρειες που μεταμορφώνουν το εσωτερικό του ST περιλαμβάνουν από τα ειδικά σχεδιασμένα πεντάλ, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων μέχρι τα μοναδικά καθίσματα Recaro. Τα τελευταία προσφέρουν και αποκλειστικά premium χαρακτηριστικά όπως κλίση μαξιλαριού και ρύθμιση διαμήκους διαδρομής. Το ST φέρει νέου τύπου μπάκετ πίσω καθίσματα, από ειδικό αφρώδες υλικό. Η σκουρότερη επένδυση στην οροφή και τις κολόνες, επιτείνει την αίσθηση σπορ επιδόσεων. Το νέο Focus ST θα προσφέρεται στην Ευρώπη σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού: ST1, ST2 και ST3.



Opel Zafira Tourer

Πηγή:http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=13466

Το νέο πολυχρηστικό μοντέλο, που σχεδιαστικά μοιάζει επηρεασμένο και από το Αmpera διατηρεί την αισθητική του πρωτότυπου Zafira Tourer της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης, όπως επίσης και την ονομασία εκείνου.

Οι διαστάσεις του νέου μοντέλου είναι μεγαλύτερες από του προκατόχου του, όπως άλλωστε συνηθίζεται πλέον στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αλλαγές ως προς το Zafira της δεύτερης γενιάς υπάρχουν στο πλαίσιο και στην ανάρτηση, με στοιχεία που έχουμε δει να υιοθετούνται στο Insignia και στο Αstra. Νέα για το Zafira είναι τα μηχανικά σύνολα 1.4 Τurbo βενζίνης των 120 και των 140 ίππων, τα οποία για πρώτη φορά θα διαθέτουν και σύστημα Start/Stop. Οι αυξημένες διαστάσεις του Zafira επηρεάζουν θετικά τους χώρους στο εσωτερικό, ενώ βέβαια παραμένει η πολύ επιτυχημένη επταθέσια διάταξη, η οποία ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο: Η δεύτερη σειρά καθισμάτων περιλαμβάνει πλέον τρία ανεξάρτητα καθίσματα, με δυνατότητα αναδίπλωσης, τα οποία μπορούν να συρθούν σε απόσταση 21 εκατοστών.Αυξημένος σε διαστάσεις είναι και ο χώρος αποσκευών, που στην πενταθέσια διαμόρφωση έχει όγκο 710 λίτρων, που μπορούν να γίνουν 1.860 με όλα τα καθίσματα σε κατάκλιση.


Lamborghini Aventador Black or White

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/15/frankfurt-iaa-2011-lamborghini-aventador/

Τα babes τα είδαμε, ας δούμε και το αυτοκίνητο για ακόμη μια φορά. Η Aventador έκανε ντεμπούτο τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη και από τότε έχουμε μάθει τα πάντα γι’αυτη. Η Lamborghini πήρε δύο Aventador, την μία σε λευκό και την άλλη σε μαύρο ματ χρώμα και τις έβαλε σε περίοπτη θέση στο περίπτερο της όπου στην κεντρική θέση βρίσκεται η Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale.

Στα γρήγορα να θυμίσω ότι έχει βάρος 1575 κιλών και διαθέτει carbon monocoque σασί από CFRP (carbon fiber-reinforced polymer) που ζυγίζει 147.5 κιλά όταν όλο το σώμα της ζυγίζει 229.5 κιλά και έχει ακαμψία 35.000 Nm, ανά βαθμό παραμόρφωσης.

Μηχανικά φορά τον νέο V12 6.5 λίτρων κινητήρα απόδοσης 700 ίππων με 690 Nm ροπής ο οποίος συνδέεται με ένα νέο 7-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της Graziano Trasmissioni Group. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2.9 δευτερόλεπτα με την τελική του ταχύτητα να ανέρχεται στα 350 χλμ/ώρα.




Έκθεση Φρανκφούρτης 2011: BMW i3

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/13/frankfurt-iaa-2011-bmw-i3-and-i8-concept/

Η BMW πήγε τα πρώτα i μοντέλα στη Φρανκφούρτη όπως είχε ανακοινώσει. Ο λόγος για τα i3 Concept και i8 Concept τα οποία θα περάσουν στη παραγωγή μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.

Το BMW i3 Concept θα είναι το πρώτο μοντέλο του νέου i-brand με τις πωλήσεις του να ξεκινούν μέσα στο 2012. Το αυτοκίνητο φορά έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής. Τα 0-60 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει γύρω στα 8 δευτ.

Το i8 Concept από την άλλη, είναι το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών το οποίο συνδυάζει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το i3, ο οποίος είναι τοποθετημένος στον μπροστά άξονα, και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα (και όχι πετρελαίου όπως το πρωτότυπο) απόδοσης 220 ίππων με 300 Nm ροπής.

Η έκδοση παραγωγής του Subaru XV

Πηγή:http://www.newsbeast.gr/car/arthro/229215/i-ekdosi-paragogis-tou-subaru-xv/

Ένα από τα πιο οικονομικά οχήματα της κατηγορίας
Την τελική μορφή παραγωγής του XV παρουσίασε η ιαπωνική φίρμα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, μετά από αμέτρητα teaser και κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Μπορεί το μοντέλο να είναι στην ουσία η «εκτός-δρόμου» έκδοση του νέου Impreza, όμως η Subaru αναφέρει πως με το XV θα μπει δυναμικά στην κατηγορία των compact crossover. Αισθητικά πάντως, το τελικό σχέδιο που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη είναι στην ουσία απαράλλαχτο από τα concepts που μας έχει παρουσιάσει η εταιρεία στο παρελθόν.Το μοντέλο θα κινείται από δύο βενζινοκινητήρες 3ης γενιάς boxer στα 1,6 και 2,0 λίτρα, ενώ θα υπάρξει και μια δυνατή πετρελαιοκίνητη έκδοση. Αυτοί θα συνδυάζονται με τεχνολογία start&stop, που μαζί με το αυτόματο κιβώτιο Lineartronic CVT θα κάνει το XV ένα από τα πιο οικονομικά οχήματα του είδους, όμως παρόλα αυτά επίσημες τιμές για την κατανάλωση και τους ρύπους ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί. Η εταιρεία μένει πολύ στον παραπάνω συνδυασμό, αναφέροντας ότι τόσο το κιβώτιο ταχυτήτων όσο και το σύστημα start&stop χρησιμοποιούν υψηλή τεχνολογία, ενώ το δεύτερο έχει και μια λειτουργία που ονομάζεται «change of mind control», και δίνει ζωή στον κινητήρα σε μόλις 0,2 δευτερόλεπτα.Τέλος, οι διαστάσεις που ανακοινώνει η Subaru είναι τα 4.450x1.780x1.570 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.645 χιλ. για το μεταξόνιο. Τα μετατρόχια είναι στα 1.525/1.525 χιλ. εμπρός/πίσω, ενώ το ύψος από το έδαφος αγγίζει τα 220 χιλιοστά.

Έκθεση Φρανκφούρτης 2011: Opel Astra GTC

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/14/frankfurt-iaa-2011-opel-astra-gtc/

Η Opel πήγε το πολυαναμενόμενο νέο Astra GTC στη Φρανκφούρτη καθώς και την έκδοση παραγωγής του Ampera. Το νεότερο μέλος της οικογένειας του Astra, βασίζεται στο Opel GTC Paris concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι και θα τοποθετηθεί απέναντι από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, όπως το Renault Megane Coupe και το VW Scirocco, με βασικό του προσόν την φρέσκια εμφάνιση και την ανταγωνιστική τιμή.

Σε σχέση με την 5-πορτη έκδοση του Astra, η 3-πορτη διαθέτει πιο sport εμφάνιση με χαμηλότερη κλίση στην οροφή. Είναι κοντύτερο κατά 15mm από την 5-πορτη έκδοση και διαθέτει 10mm μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.695 mm από 2.895 mm). Μπροστά είναι φαρδύτερο κατά 40 mm (1.584 mm) και πίσω κατά 30 mm (1.588 mm).



Έκθεση Φρανκφούρτης 2011: Jeep Grand Cherokee SRT8

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/09/15/frankfurt-iaa-2011-jeep-grand-cherokee-srt8/





Το Jeep Grand Cherokee SRT8 έκανε και αυτό ευρωπαϊκό ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη. Οι Αμερικάνοι έφεραν την SRT8 έκδοση του Grand Cherokee, που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Το θηριώδες SUV φορά τον 6.4-λίτρων V8 HEMI κινητήρα απόδοσης 470 ίππων με 630 Nm ροπής που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.8 δευτ. το 400αρι σε περίπου 13 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 255 χλμ/ώρα. Φορά ενεργές αναρτήσεις, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα της Brembo. Καταναλώνοντας 13% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το SRT8 έχει αυτονομία 720 χλμ.