Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Τα χαρακτηριστικά του MINI John Cooper Works GP Διάβασε το πΤα χαρακτηριστικά του MINI John Cooper Works GP

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/09/06/mini-john-cooper-works-gp-specs/ H ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του Cooper John Cooper Works GP το οποίο είναι το δυνατότερο και το ταχύτερο MINI που βγήκε ποτέ. Μηχανικά φορά τον υπερτροφοδοτούμενο 1.6-λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 218 ίππων με 280 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.160 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα, τα 80-120 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 242 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 7,1 λίτρα/100 χλμ και 165 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Φορά νέα πλήρως ρυθμιζόμενη αγωνιστική ανάρτηση χαμηλότερη κατά 20 mm, μεγάλα εξαπίστονα φρένα με δίσκους 330×25 μπροστά και 280×10 mm πίσω και πατά πάνω σε ζάντες 17″ με ελαστικά διαστάσεων 215/40. και στιλιστικά απέκτησε ένα αναβαθμισμένο αεροδυναμικό κιτ με νέους προφυλακτήρες, μια τοποθετημένη στην πίσω πόρτα αεροτομή, πλαϊνά spoiler και έναν μεγάλο πίσω διαχύτη. Στο εσωτερικό τα πίσω καθίσματα έχουνε αφαιρεθεί και μπροστά φορά bucket δερμάτινα/Alcantara καθίσματα της Recaro με ραμμένο το λογότυπο GP. Επίσης συναντάμε δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, ανθρακί οροφή καθώς και μαύρα γυαλιστερά, κόκκινα και χρωμιομένα διακοσμητικά. Στο Nürburgring-Nordschleife γυρνά σε 8:23, 19 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το προηγούμενο μοντέλο και θα βγει σε μόλις 2.000 μονάδες. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Παρισιού και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν αργότερα μέσα στο 2012.

Mercedes C-Class Coupe

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/09/06/mercedes-c-class-coupe-by-mansory/ Η Mansory μας έχει συνηθίσει σε κραυγαλέα και συνήθως κακόγουστα bodykit για τα αυτοκίνητα που βελτιώνει. Η συγκεκριμένη Mercedes C-Class Coupe όμως θα έλεγα είναι αρκετά αποδεκτή. Ξεκινώντας από τις εξωτερικές αλλαγές, η εταιρία προσφέρει δυο διαφορετικά bodykits. Το πρώτο περιλαμβάνει τροποποιημένους προφυλακτήρες, επανασχεδιασμένες πλαϊνές ποδιές, διαχύτη στο πίσω προφυλακτήρα και carbon μάσκα. Υπάρχει επίσης και ένα φαρδύ bodykit, στο οποίο έχει ακριβώς τα ίδια πράγματα αλλά με φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά. Τέλος δίνεται η επιλογή στους πελάτες να παραγγείλουν splitter για τον εμπρός προφυλακτήρα αλλά και διάφορα carbon αξεσουάρ. Στο εσωτερικό, τώρα, η εταιρία μπορεί να τοποθετήσει carbon σε διάφορα κομμάτια, όπως το τιμόνι, τα “αυτάκια” πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές των ταχυτήτων, αλλά και στη κεντρική κονσόλα. Επίσης, τοποθετείτε κατά παραγγελία δέρμα, αλουμινένια πεντάλ, κεντημένα πατάκια και φωτιζόμενα μαρσπιέ.