Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Κεντρομήχανη, υβριδική και τετρακίνητη η νέα Toyota SΚεντρομήχανη, υβριδική και τετρακίνητη η νέα Toyota Supra

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/05/04/toyota-supra-successor-mid-engined-hybrid-with-awd/ Η νέα Toyota Supra αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2015 με τιμή κοντά στις $60.000 και τώρα μαθαίνουμε ότι το νέο Ιαπωνικό αυτοκίνητο θα είναι κεντρομήχανο και θα χρησιμοποιεί έναν υβριδικό κινητήρα ο οποίος θα στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Με απλά λόγια ακούγεται σαν η Toyota να ετοιμάζει το δικό της παρόμοιο σύστημα, με αυτό που ετοιμάζει η Honda για το νέο NSX. Παρόμοιο κινητήρα χρησιμοποιούσε και το πρωτότυπο Toyota GRMN Sports Hybrid Concept και ίσως τελικά με αυτό, η Toyota έκανε τις πρώτες δοκιμές εξέλιξης του κινητήρα. Το υβριδικό σύνολο θα αποτελείται από έναν V6 3.5-λίτρων βενζινοκινητήρα ο οποίος θα συνδυάζεται έναν ηλεκτροκινητήρα, ώστε να αποδίδει συνολικά κοντά στα 400 άλογα και θα συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο, προερχόμενο από το Lexus RX, το οποίο ασφαλώς και θα βελτιωθεί με μοναδικό γνώμονα τις επιδόσεις. Ο κινητήρας βενζίνης θα στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες θα κινούν τους μπροστά. Το 2015 είναι σχεδόν 2.5 χρόνια μακριά, οπότε λίγη παραπάνω υπομονή δεν βλάπτει ώστε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες.

Peugeot 208 R2, η αγωνιστική έκδοση του 208

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/05/05/peugeot-208-r2-rally-car/ H Peugeot παρουσίασε την αγωνιστική έκδοση του 208, το 208 R2 το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στον αγώνα Tour de Corse που θα διεξαχθεί στις 10 Μαΐου. Η Peugeot το χαρακτηρίζει ως την ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να πάρουν την πρώτη γεύση από αγώνες rally ή απλά να απολαύσουν το πάθος τους και σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, διαθέτει νέα σπορ ανάρτηση, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Öhlins και ένα ειδικό υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης. Φορά μεγάλα φρένα της Alcon ενώ στο εσωτερικό υπάρχει roll cage και bucket καθίσματα της Sparco. Μηχανικά φορά τον ατμοσφαιρικό 1.600αρη κινητήρα απόδοσης 188 ίππων με 190 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο σειριακό κιβώτιο και ένα μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η ασφάλτινη και η χωμάτινη έκδοση του αυτοκίνητο κοστίζει 37.500 ευρώ ως κιτ, ενώ αν θέλεις να το πάρεις έτοιμο από το εργοστάσιο πρέπει να δώσει 57.500 ευρώ. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.