Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Ferrari 599XX Evolution με 750 άλογα

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/11/30/ferrari-599xx-evolution/

H Ferrari ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει την 599XX Evolution στην έκθεση της Μπολώνια στις 3 του Δεκέμβρη. Το αγωνιστικό είναι διαθέσιμο μόνο στους Ferrari Corse Clienti πελάτες της Ferrari, με την Scuderia να αναλαμβάνει την συντήρηση και την μεταφορά του αυτοκινήτου στα event που κάνει κατά καιρούς στις πίστες του Nurburgring, Fuji, Paul Ricard και Mugello.

Από πλευράς αεροδυναμικής, η 599XX Evo, διαθέτει ένα νέο ενεργά αεροδυναμικό bodykit με τεράστια πίσω αεροτομή, νέο διαχύτη και αεροδυναμικά splitter μπροστά. Η πίσω αεροτομή, έχει επηρεαστεί από το σύστημα DRS των μονοθεσίων της Formula 1, και τα δύο πτερύγια της ανοιγοκλείνουν ηλεκτρονικά ανάλογα με ορισμένες παραμέτρους, ώστε να προσφέρουν είτε επιπλέον κάθετη δύναμη είτε καλύτερη τελική. Οι παράμετροι αυτοί περιλαμβάνουν την γωνία του τιμονιού, την διαμήκη και την πλευρική επιτάχυνση, την ταχύτητα του αυτοκινήτου, καθώς και τις ενδείξεις από τα ESP, ABS, SCM και F1-Trac.

Όλα τα παραπάνω και σε συνδυασμό με τα νέα ελαστικά της Pirelli, προσφέρουν επιπλέον 330 κιλά κάθετης δύναμης στα 200 χλμ/ώρα με την αεροτομή ανοικτή, και 440 κιλά με την αεροτομή κλειστή.

Μηχανικά ο V12 κινητήρας αποδίδει επιπλέον 20 άλογα, αγγίζοντας πλέον τα 750 άλογα με 700 Nm ροπής με τις απολήξεις των εξατμίσεων να βγαίνουν πίσω από τις μπροστά ρόδες. Ζυγίζει 35 λιγότερα κιλά και το κιβώτιο ταχυτήτων, έχει κοντύτερες σχέσεις.

Έκθεση Τόκιο 2011: BMW Alpina B6 Bi-Turbo Coupe

Πηγή:

Εκτός από την B3 GT3, η Alpina στην έκθεση του Τόκιο, πήγε και την BMW Alpina B6 Bi-Turbo Coupe, την κλειστή έκδοση της Alpina B6 Bi-Turbo Cabrio. Μηχανικά ο V8 twin-turbo 4.4-λίτρων κινητήρας αποδίδει πλέον 540 άλογα με 700 Nm ροπής. Η αύξηση της ιπποδύναμης είναι της τάξεως των 100 ίππων και 100 Nm ροπής σε σχέση με την BMW 650i, και 33 περισσότερα από την B6 Bi-Turbo Cabrio, χάρη στα νέα πιστόνια της MAHLE και την εξάτμισης τιτανίου της Akrapovic. Τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει πλέον σε 4.4 δευτ. με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.

Στιλιστικά φορά νέο αεροδυναμικό kit με carbon splitter στο μπροστά spoiler, νέο πίσω spoiler αλλά και αεροτομή (στον πρόσθετο εξοπλισμό). Φορά ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Drive Performance Control καθώς και το σύστημα Dynamic Drive. Πατά πάνω σε 20″ ζάντες Alpina Classic με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport. Στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί νέο σπορ τιμόνι με λαβές από δέρμα Lavalina, μπλε φωτιζόμενα μαρσπιέ και ξύλινα διακοσμητικά από ξύλο μυρτιάς.

X6 M Typhoon wide-bodykit με 725 άλογα

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/12/01/g-power-x6-m-typhoon-with-725-hp/

Το G-Power X6 M Typhoon S φόρεσε επιθετικό/φαρδύτερο bodykit και μας ξαναπαρουσιάζεται. Το bodykit διαθέτει νέο μπροστά spoiler και πλαϊνά skirt, φουσκωμένα φτερά, αεριζόμενο καπό, LED φώτα ημέρας, διαχύτη και δύο αεροτομές. Η ανάρτηση του χαμηλώνει το X6 M κατά 30 mm και το νέο bodykit προσφέρει 15% περισσότερο αέρα στον κινητήρα, χάρη στο καπό τύπου Venturi. Πατά πάνω σε 23″ ζάντες Silverstone RS με ελαστικά της Michelin.

Μηχανικά, ο twin-turbo 4.4-λίτρων V8 κινητήρας, χάρης στη νέα ανοξείδωτη εξάτμιση, στη νέα πολλαπλή εξαγωγής, της νέας κυλινδροκεφαλής και της επαναπρογραμματισμένης ECU αποδίδει 725 άλογα με 890 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.2 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα