Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Διαθέσιμο το Nissan 370Z NISMO RC για παραγγελίες

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/10/27/nissan-370z-nismo-rc-available-for-customer-orders/

H Nissan Motorsports ανακοίνωσε ότι πλέον είναι διαθέσιμο το αγωνιστικό 370Z NISMO RC για παραγγελίες από ιδιώτες. Το αγωνιστικό ζυγίζει 1.340 κιλά και πληροί τους κανονισμούς της FIA και διαθέτει roll cage, πυροσβεστήρα και αγωνιστικό bucket κάθισμα, ζώνες 6 σημείων, αγωνιστικό τιμόνι και carbon κεντρική κονσόλα.

Μηχανικά το αυτοκίνητο φορά τον VQ37VHR κινητήρα 3.7-λίτρων απόδοσης 355 ίππων με 374 Nm ροπής. Οι Ιάπωνες τοποθέτησαν νέα ανάρτηση, νέα εξάτμιση, μεγαλύτερη φρένα, αγωνιστικό δίσκο-πλατό και βολάν,

Θα μπορεί να συμμετέχει στα πρωταθλήματα International FIA GT4 και World Challenge GTS, ενώ στο Grand Am Continental Tire Challenge GS θα μπορεί να τρέξει μετά από μερικές τροποποιήσεις που θα δεχτεί.

Διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής του Toyota FT-86

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2011/10/27/leaked-photos-toyota-ft-86/

Η Toyota έχει ανακοινώσει ότι θα το παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση του Τόκιο τον Δεκέμβριο, αλλά οι πρώτες φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής του πολυαναμένομενου FT-86 διέρρευσαν από κάποιο έντυπο. Λίγο πολύ είναι όπως το περίμενα, με ηπιότερες γραμμές από το FT-86 II Cocnept της Γενεύης χωρίς ωστόσο να χάνει την επιθετικότητα του με τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων να μένουν ως έχουν.

Το εσωτερικό είναι αρκετά όμορφο και σπορ, με κοντό λεβιέ ταχυτήτων, στροφόμετρο τοποθετημένο στο κέντρο, μπάκετ καθίσματα και τριάκτινο δίχρωμο δερμάτινο τιμόνι. Εν αναμονή περισσότερων φωτογραφιών.

Να θυμίσω ότι το οποίο θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα από το 2012 και θα φορά τον ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό τετρακύλιδρο Boxer της Subaru που διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota και θα αποδίδει κοντά στα 200 άλογα. Η τεχνολογία D-4S συνδυάζει άμεσο ψεκασμό με ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων.
Η Toyota αναφέρει ότι η τεχνολογία D-4S θα προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή με μικρή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Εκτός αυτού, το πισωκίνητο αυτοκίνητο θα διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και έχει κατασκευαστεί πάνω στην νέα front-engined, rear-wheel drive πλατφόρμα της Subaru που παρουσιάστηκε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο.