Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Το 2013 η Alfa Romeo 4C

Πηγή:http://www.newsbeast.gr/car/arthro/232167/to-2013-i-alfa-romeo-4c-/

Αναμένεται να στοιχειώσει τα όνειρα πολλών
Αφού έκανε πρεμιέρα στην προηγούμενη Έκθεση της Γενεύης, η Alfa Romeo 4C παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη σε ένα νέο και αποκλειστικό χρωματισμό «Fluid Metal». Προγραμματισμένο να μπει στην παραγωγή το 2013, αυτό το διθέσιο compact supercar υιοθετεί την αρχιτεκτονική «κίνηση πίσω – κινητήρας στο κέντρο». Έχει μήκος περίπου στα 4 μέτρα και μεταξόνιο λιγότερο από 2.400 χλστ., ενώ η κατανομή βάρους είναι 40% στον εμπρός και 60% στον πίσω άξονα.

Το αμάξωμα είναι εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ η δομή του πίσω πλαισίου και οι ζώνες παραμόρφωσης είναι από αλουμίνιο. Έτσι, το βάρος περιορίστηκε στα 850 κιλά, κάτι που επέφερε την εξαιρετική αναλογία των 4,25 κιλών/ίππο. Βέβαια, ουδείς γνωρίζει αν τα «εξωτικά» υλικά θα περάσουν και στην έκδοση παραγωγής. Μάλλον, όχι, εκτός αν στην Alfa δεν τους ενδιαφέρουν οι μαζικές πωλήσεις του μοντέλου...

Το όνομα «4C Concept» έχει άμεση σχέση με τη χρήση του κύλινδρου 1750 Turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει πάνω από 200 ίππους. Συνδυασμένος με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «Alfa TCT», ο κινητήρας επιτρέπει στο πρωτότυπο 4C να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα. Άλλο ένα «δάνειο» από τις «κανονικές» Alfa αποτελεί το σύστημα δυναμικού ελέγχου Alfa D.N.A.

Porsche Panamera by Hamann

Πηγή:http://www.newsbeast.gr/car/arthro/232172/porsche-panamera-by-hamann/

Εντυπωσιακό body kit και αναβάθμιση της απόδοσης του μοτέρ
Το αεροδυναμικό κιτ που εφάρμοσε η Hamann στην Porsche Panamera διεύρυνε το πλάτος του αμαξώματός της κατά 60 χλστ, εξαιτίας των πιο φουσκωμένων εμπρός και πίσω φτερών. Πίσω επιλέχθηκε μια μεγαλύτερη αεροτομή, ενώ τοποθετήθηκε ένας διαχύτης στον προφυλακτήρα, προκειμένου να φιλοξενηθούν οι ιδιαίτερης αισθητικής απολήξεις της εξάτμισης.

Στον μπροστά άξονα τοποθετήθηκαν τροχοί 9,5J x 22 με ελαστικά 265/30ZR22, ενώ πίσω είναι 11,0J x 22 με λάστιχα 305/25ZR22. Η γερμανική Hamann, πάλι, επενέβη στην αερανάρτηση και μείωσε την εδαφική ανοχή του αυτοκινήτου κατά 30 χλστ.

Στο εσωτερικό, τώρα, η Hamann προσφέρει πλήρη εξατομίκευση με βάση τα γούστα του κάθε πελάτη της, με τις επιλογές να περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το καλύτερο δέρμα και αλκαντάρα για τις επενδύσεις, πεντάλ αλουμινίου και διάκοσμο βαμμένο λάκκα.

Για το τέλος αφήσαμε το καλύτερο, που δεν είναι άλλο από τις επεμβάσεις στο μηχανικό σύνολο. Το μοτέρ της «κανονικής» Porsche Panamera Turbo αποδίδει επιπλέον 80 ίππους και 120 Nm ροπής από τις εργοστασιακές τιμές. Με άλλα λόγια, η έκδοση της Hamann έχει ισχύ 580 ίππων και ροπή 820 Nm.