Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Έκθεση Γενεύης 2012: Peugeot 208 GTi

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-peugeot-208-gti/

H Peugeot παρουσίασε το 208 GTi Concept, στη Γενεύη. Μηχανικά φορά τον turbo 1.600αρη που φορά το RCZ THP 200. Αποδίδει 200 άλογα με 275 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που του επιτρέπει τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7 δευτερόλεπτα. Φορά μεγάλα φρένα 302 mm μπροστά και 249 mm πίσω με κόκκινες δαγκάνες.

Εξωτερικά φορά ένα νέο bodykit που αποτελείται από νέους προφυλακτήρες, πλαϊνά spoiler, αερoτομή και βουρτσισμένα αλουμινένια διακοσμητικά με λογότυπο GTi. Στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί κρυφός LED κόκκινος φωτισμός, κοφτό δερμάτινο τιμόνι, κόκκινα και μαύρα διακοσμητικά, τα καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα Nappa, ενώ το ταμπλό είναι επενδυμένο με Alcantara.

H Peugeot στο δελτίο τύπου δεν επιβεβαιώνει ότι θα το περάσει στη παραγωγή, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα γίνει αυτό. Λογικά, η έκδοση παραγωγής του θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση του Παρισιού.

Έκθεση Γενεύης 2012: MINI Countryman John Cooper Works

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-mini-countryman-john-cooper-works/

Μαζί με το Clubvan Concept, η Mini έχει στο περίπτερο της στη Γενεύη το Countryman John Cooper Works Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο γνωστός turbo 1.600αρης τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 218 ίππων με 280 Nm ροπής – 300 Nm στην λειτουργεί overboost. Είναι τετρακίνητο αφού διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης ALL4, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7.0 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 225 χλμ/ώρα με το χειροκίνητο κιβώτιο και 223 χλμ/ώρα με το αυτόματο. Με το χειροκίνητο κιβώτιο έχει μέση κατανάλωση 7.2 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 167 γρ/χλμ, ενώ με το αυτόματο καταναλώσει 8.0 λίτρα/100 χλμ με 187 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Από στιλιστικής πλευράς, το αυτοκίνητο φορά νέο αεροδυναμικό bodykit, χαμηλότερες αναρτήσεις και ζάντες 18″. Υπάρχουν σηματάκια JCW, διπλές απολήξεις των εξατμίσεων ενώ φορά και μεγάλα φρένα. Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι, κόκκινα ή μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά καθώς και μασπιέ με λογότυπο JCW στις πόρτες. Οι τιμές του δεν ανακοινώθηκαν αλλά οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από το φθινόπωρο.

Έκθεση Γενεύης 2012: Audi A6 Allroad

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-audi-a6-allroad/

Η Audi πήγε στη Γενεύη το Audi A6 AllRoad. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην Avant έκδοση του A6 και έχει μήκος 4.94 μέτρα, πλάτος 1.90 μέτρα, ύψος 1.47 μέτρα με την απόσταση από το έδαφος να έχει αυξηθεί κατά 60 mm, σε σχέση με το A6 Avant, ενώ ζυγίζει και 70 κιλά λιγότερα από το προηγούμενο μοντέλο.

Στιλιστικά, το A6 AllRoad διαθέτει νέα γρίλια, φουσκωμένα φτερά, πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αυτοκινήτου, ανοξείδωτα προστατευτικά μπροστά και πίσω, διπλές απολήξεις των εξατμίσεων και αλουμινένιες μπάρες οροφής. Οι ζάντες του είναι 18″ με ελαστικά 235/55, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες 19″ και 20″ στον επιπλέον εξοπλισμό. Το Audi A6 AllRoad φορά μια νέα ενεργή αερανάρτηση η οποία χαμηλώνει το ύψος του αυτοκινήτου αυτόματα κατά 15 mm σε υψηλές ταχύτητες, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορεί να ψηλώνει επιπλέον έως 45 mm

Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας TFSI κινητήρας βενζίνης και 3 TDI πετρελαίου. Ο 3.0-λιτρος TFSI αποδίδει 310 άλογα με 440 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.9 δευτ. έχει μέση κατανάλωση 8.9 λίτρα/100 χλμ, 159 γρ/χλμ CO2, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Ο 3.0-λιτρος TDI είναι διαθέσιμος σε 3 εκδόσεις 204, 245 και 313 ίππων αντίστοιχα με 450, 580 και 650 Nm ροπής. Ο πρώτος έχει μέση κατανάλωση 6.1 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 159 γρ/χλμ, ενώ με τον δυνατό twin-turbo 3.0 TDI με τα 313 άλογα, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το αυτοκίνητο μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.6 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Οι υπόλοιποι κινητήρες φοράνε ένα αυτόματο κιβώτιο S tronic διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων με paddles στο τιμόνι. Φυσικά όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες με το σύστημα quattro να διαθέτει και torque vectoring.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από τον Μάρτιο με αρχική τιμή €54.600 στη Γερμανία.

Έκθεση Γενεύης 2012: Audi A1 Quattro

Πηγή:http://www.autoblog.gr/2012/03/07/%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%8D%CE%B7%CF%82-2012-audi-a1-quattro/

Η Audi έχει στο περίπτερο της στη Γενεύη και το A1 Quattro. Σαφώς επηρεασμένο από το Audi A1 Clubsport Quattro Concept, το γρήγορο A1 φορά τον 2.0-λιτρο TFSI κινητήρα ο οποίος αποδίδει 256 άλογα. Όπως προδίδει και το όνομα του, είναι τετρακίνητο, είναι κατασκευασμένο πάνω στο 3-πορτο μοντέλο και ο 2.0-λιτρος κινητήρας παράγει 350 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτ. και να έχει τελική ταχύτητα 245 χλμ/ώρα. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και έχει μέση κατανάλωση 8.5 λίτρα/100 χλμ.

Το αυτοκίνητο φορά σύστημα τετρακίνησης Haldex με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό EDL και κατά την διάρκεια κανονικής οδήγησης, ο συμπλέκτης στέλνει το μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος στον μπροστά άξονα, αλλά μόλις χρειαστεί, αυτόματα το σύστημα μεταφέρει την ροπή στον πίσω άξονα μέσα σε ms του δευτερολέπτου.

Στιλιστικά φορά νέο επιθετικό bodykit που αποτελείται από μπροστά προφυλακτήρα, πλαϊνά spoiler, αεροτομή και διαχύτη με διπλές απολήξεις των εξατμίσεων διαμέτρου 100 mm. Είναι βαμμένο στο λευκό μεταλλικό χρώμα Glacier White, με την οροφή να είναι βαμμένη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα. Τα πίσω παράθυρα είναι φιμέ και πατά πάνω σε λευκές ζάντες 18″ με σχεδιασμό παρόμοιο με αυτό των turbo και φορά ελαστικά διαστάσεων 225/35. Τα μπροστά αεριζόμενα δισκόφρενα είναι διαστάσεων 312 mm και το αυτοκίνητο διαθέτει ESP με Sport ρύθμιση, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως για όποιον θέλει να το ξεζουμίσει μέσα σε κάποια πίστα. Έχει διαστάσεις 3.987 mm μήκος, 1.740 mm πλάτος, 1.416 mm ύψος με τον χώρο των αποσκευών να ανέρχεται στα 210 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει έως τα 860 λίτρα.
Το εσωτερικό του είναι είναι πλήρως εξοπλισμένο, κυριαρχούν οι μαύρες δερμάτινες Nappa επενδύσεις με κόκκινες ραφές, τα bucket ηλεκτρικά καθίσματα, με το λογότυπο S να βρίσκεται στα προσκέφαλα, ενώ το λογότυπο quattro στην πλάτη. Υπάρχουν μαύρα γυαλιστερά και αλουμινένια διακοσμητικά, αλουμινένια πεντάλ, πατάκια με κόκκινες ραφές και μαρσπιέ στις πόρτες με το λογότυπο A1 quattro. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει λευκές βελόνες, κόκκινο στροφόμετρο, έγχρωμη οθόνη ενώ υπάρχει και τριάκτινο σπορ κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι, με την λαβή του επιλογέα των ταχυτήτων να είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο.

Το Audi A1 Quattro θα είναι διαθέσιμο από το δεύτερο εξάμηνο του 2012 και θα βγει στη παραγωγή σε μόλις 333 μονάδες με αρχική τιμή στην Αγγλία €49.300. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν Bi-Xenon Plus φωτιστικά σώματα με high-beam assistant, προσαρμοζόμενα φώτα φρένων, LED πίσω φωτιστικά σώματα, LED εσωτερικός φωτισμός, αισθητήρας βροχής και φωτός, αυτόματος αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης, βοηθός παρκαρίσματος στο πίσω μέρος, αυτόματος κλιματισμός,συναγερμός, cruise control, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI Navigation Plus και 14 ηχεία της Bose απόδοσης 465 watt, με τα woofer στις πόρτες να διαθέτουν LED. Το ΜΜΙ διαθέτει σύνδεση Bluetooth ενώ μπορεί να συνδεθεί και στο Internet με τους επιβάτες να μπορούν να συνδέσουν τα κινητά τους τηλέφωνα στο WLAN hotspot που υπάρχει.