Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Ασυμβίβαστο

Πηγή:http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=459&page_id=3819

Με γνώμονα την οικονομία και το περιβάλλον, ο γνωστός κινητήρας των 1,8 λίτρων ρυθμίζεται εκ νέου και συνδυάζεται με μια πλουσιότερη σε εξοπλισμό έκδοση του A5 Coupe.
Νέο A5 Coupe δεν μπορείς να το πεις, αλλά σίγουρα έχει θέμα για να σχολιάσεις και να ασχοληθείς. Ο γνωστός τούρμπο κινητήρας των 1,8 λίτρων με τον άμεσο ψεκασμό, με προδιαγραφές EU5, αποδίδει στη νέα εκδοχή του 160 ίππους, δηλαδή 10 λιγότερους, διατηρώντας όμως την ίδια τιμή ροπής. Εντυπωσιακή είναι η απόδοση της τελευταίας, αφού έχεις στη διάθεσή σου το σύνολό της από τις 1.500 σ.α.λ., σταθερά μάλιστα μέχρι τις 4.500, γεγονός το οποίο αποτυπώνεται και στην πράξη. Το τράβηγμα είναι θετικό, σχεδόν από το ρελαντί και, παρά το μεγάλο βάρος του κουπέ Audi, που φτάνει τα 1.475 κιλά, η επιτάχυνση ικανοποιεί. Δε νιώθεις ότι οδηγείς σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση των 170 ίππων ένα σημαντικά πιο αργό αυτοκίνητο. Οι χρόνοι του, όπως διαπιστώσαμε στο πεδίο μετρήσεων, είναι ελαφρώς πιο αργοί στα όρια της φυσιολογικής απόκλισης, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 8,6 δλ., έναντι των 8,2 δλ. του προηγούμενου. Σε επίπεδο ενδιάμεσων επιταχύνσεων, το 160άρι χρειάζεται για τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η σχέση 8,7 δλ., έναντι των 8,0 δλ. του προηγούμενου. Τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η έρχονται σε 12,1 δλ. και με 6η σε 15,9 δλ., όταν στην ίδια διαδικασία το 170άρι ήθελε 12,2 και 15,6 δλ., αντίστοιχα.
Από την άλλη, με 164 γρ. CO2/χλμ., όφελος της τάξης των 5 γρ./χλμ. διαπιστώνουμε ότι προέκυψε στη νέα έκδοση, με την τιμή της μέσης εργοστασιακής κατανάλωσης όμως να παραμένει ίδια, στα 7,1 λτ./100 χλμ. Το μεγαλύτερο κέρδος, όμως, αφορά την τιμή της νέας, πιο ελκυστικής έκδοσης Limited. Από 50.400 ευρώ που στοίχιζε η προηγούμενη, διατίθεται πλέον στα 38.500 ευρώ (μαζί με τη μείωση του φόρου πολυτελείας), με όφελος που φτάνει τα 12.000 ευρώ, για ένα αυτοκίνητο που σε κερδίζει με την εμφάνιση και με τα οδικά χαρακτηριστικά του.
Κορυφαία ποιότητα, άψογη συναρμολόγηση και άριστη εργονομία δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα.
Ίδια ροπή, λιγότεροι ίπποι και χαμηλότερες εκπομπές CO2 είναι τα τρία χαρακτηριστικά του ανανεωμένου τούρμπο κινητήρα.
Ελκυστικό, χωρίς όμως να αλλάζει δραστικά από τα άλλα μοντέλα της Audi.
Συμπέρασμα
Μακάρι όλες οι βασικές εκδόσεις των αυτοκινήτων να ήταν τόσο ολοκληρωμένες. Το A5 Coupe είναι ένα αυτοκίνητο που θέλεις να ζεις μαζί του. Έχει την εμφάνιση, την ποιότητα και όλα τα καλούδια που θα αποζημιώσουν για τα χρήματα που δίνει κάποιος, ικανοποιώντας παράλληλα τους οδηγικά πιο ανήσυχους.



Κινητήρας/κυβισμός κ.εκ.

4 σε σειρά/1.798
Ισχύς ίπποι/σ.α.λ.

160/6.200
Ροπή Nm (χλγμ.)/σ.α.λ.

250 (25,5)/1.500
0-100 χλμ./ώρα

8,6 δλ.
60-100 χλμ./ώρα με 4η

8,7 δλ.
80-120 χλμ./ώρα με 5η (6η)

12,1 (15,9) δλ.
Φρένα 120-0 χλμ./ώρα

55,9 μ.
Τελική ταχύτητα χλμ./ώρα

226
Μέση κατανάλωση λτ./100 χλμ.

9,4
Χώρος αποσκευών λτ.

455
Βάρος κιλά

1.475
Ρύποι CO2 γρ./χλμ.

164

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου